Miesto práce

Karadžičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Druh pracovného pomeru

plný úväzok, skrátený úväzok

Termín nástupu

1.9.2022

Mzdové podmienky (brutto)

1 450 EUR/mesiac

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dnešné podnikateľské prostredie je iné. Viac komplexné. Viac prepojené. Každá firma čelí rizikám, ktoré môžu ohroziť jej podnikanie, dáta, kybernetickú bezpečnosť a fungovanie na trhu. Risk assurance tím pomáha firmám odhaľovať a predchádzať rizikám, ktoré by mohli ohroziť plynulý chod podnikania našich klientov. Na tomto oddelení môžeš nájsť špecialistov, ktorí sa venujú procesnému auditu, dátovým analýzam, automatizácii, cybersecurity, internému auditu alebo riadeniu ochrany osobných údajov. Jednoducho povedané, špecialistov na riadenie rizík pre firmy 21. storočia.

Naši kolegovia z oddelenia Riadenia rizík (Risk Assurance) hľadajú do svojho tímu analyticky zmýšľajúcich kolegov, ktorým môžeš byť práve TY!

Čo bude tvojou úlohou?

Ako junior konzultant budeš pracovať na rôznorodých projektoch aj v zahraničných tímoch a pod dohľadom skúsených kolegov sa budeš venovať nasledovným oblastiam:

  • Audit IT systémov a interných kontrol v rámci IT, ale aj biznisových procesov.
  • Dátová analytika, optimalizácia a automatizácia.
  • Compliance a riadenie business rizík v spoločnostiach.
  • Projekty zamerané na meranie dopadu firiem na životné prostredie a spoločnosť.

Tvoje pracovné povinnosti sa budú odvíjať od projektu, na ktorom budeš aktuálne pracovať (napr. mapovanie biznis procesov a testovanie interného kontrolného prostredia, dátová analýza biznis rizík klienta a návrh najvhodnejšieho riešenia). Máš šancu získať množstvo rôznorodých profesionálnych skúseností a vyskúšať si spoluprácu s odborníkmi z rôznych spoločností medzinárodného významu.

Ak sa chceš o našom Risk Assurance oddelení dozvedieť viac, bližšie info nájdeš tu: https://www.pwc.com/sk/sk/risk-assurance-slovensko.html

Detailné informácie si s tebou radi prejdeme na online stretnutí.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Mladý kolektív, neformálne pracovné prostredie a množstvo spoločných mimopracovných akcií
  • Možnosť pracovať 40%-ne na diaľku (partially remote work)
  • Flexibilný pracovný čas
  • Medzinárodné prostredie a spolupráca so zahraničnými tímami (možnosť pracovať v zahraničí)
  • Rýchly odborný a profesionálny rast a intenzívne vzdelávanie (medzinárodné kvalifikácie - CISA, CIA, PMP, Prince 2, ACCA)
  • Projektový typ práce (rôzne oblasti služieb a zameranie klientov)
  • Zamestnanecké benefity (Wellbeing program, dni voľna navyše, študijné voľno, sick days...)
  • Vážime si tvoju prácu navyše, každá minúta sa ti počíta!
  • Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Chuť učiť sa a stále rozširovať svoje znalosti a skúsenosti.
  • Silné analytické a komunikačné zručnosti a schopnosť pracovať samostatne na viacerých projektoch súbežne.
  • Ukončené VŠ štúdium (prípadne posledný ročník na uväzok 60% a viac).
  • Komunikatívna úroveň angličtiny (nemecký jazyk je veľkou výhodou).
  • Vítané sú skúsenosti s prácou v MS Excel.

 

Kontaktná osoba: Laura Zahurancová

E-mail: