Nemiešajú sa Ti hrušky s jablkami?
Pridaj sa k Veronike do tímu a získaš parádny tím! Nevieš, kto je Veronika? Je to naša mladá manažérka na Payrolle, ktorá hľadá k sebe mzdárov a mzdárky! Všetko potrebné know-how a triky Ti odovzdáme!
DO PRÁCE BUDEŠ CHODIŤ S RADOSŤOU
Na čo sa u nás môžeš tešiť?
- Hlavnou náplňou Tvojej práce bude výpočet miezd zamestnancov, kontrola „variabilných dát“ ako sú odmeny a zrážky. Ak máš kritické oko pre detail, si na správnom mieste.
- Čo je najlepšie, nemusíš sa báť žiadneho payroll softvéru! Všetko Ťa radi naučíme.
- V LeitnerLeitner je nás spolu 64. Akurát na to, aby si poznal/a každého. Bližšie budeš spolupracovať vo svojom 10 člennom tíme „PAYROLL“. Čas spolu trávime aj po práci, boli sme spolu na chate, ale aj v divadle.
Očakávame od Teba
Ak odpovieš „áno“ na tieto otázky, si vhodný kandidát:
- Si zodpovedný/á
- Čo začneš, aj dokončíš?
- Rád pracujes v tíme?
Vzdelanie
-
Na úvod Ti stačí aj ukončené stredoškolské vzdelanie.
-
Na pozíciu hľadáme aj študenta/ku VŠ ekonomického alebo právneho zamerania.
-
Do budúcna výhodou, ale nie nutnosťou aj vysokoškolské vzdelanie I. stupňa a II. stupňa.
Jazykové znalosti
- Budeš potrebovať aspoň jeden cudzí jazyk: anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) a/alebo nemecký jazyk - stredne pokročilý (B2).
IT Skills
- Balíček Microsoft Office Ti nie je cudzí?
Očakávaj od nás
Podporu skúseného tímu: kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek v čom sa necítiš komfortne. Na obed alebo kávu s nami počítaj!
Office life: vzrušujúcu prácu v mladom dynamickom tíme v príjemnom pracovnom prostredí v modernej a klimatizovanej budove v samom srdci Bratislavy.
Možnosť rásť: vynikajúcu príležitosť na ďalší profesijný aj osobnostný rozvoj. Ponúkame príležitosť študovať jazyky, interné vzdelávanie, workshopy.
Buď súčasťou EKO officu: sme nielen sociálne zodpovední, ale aj voči životnému prostrediu. Budeš mať s nami veľa príležitostí byť dobrovoľníkom, v dobročinnosti nešetríme!
Kariérny rast: príležitosť vybudovať si medzinárodnú kariéru v našej spoločnosti. Zorientuješ sa v našom systéme KPI a budeš mať pravidelné hodnotiace pohovory, kde si s nami stanovíš svoje ciele, ktoré chceš u nás dosiahnuť. Tieto stretnutia sú zamerané hlavne na Tvoj rast u nás!
Odmeny: budeme Ťa odmeňovať za Tvoj výkon a zanietenie!
Flexibilný pracovný čas a možnosť HO
Cooltúru: teambuildingy, program šport & zdravie (Multisport karta, sick day, príspevky na zdravotnú starostlivosť, psychologické poradenstvo...)
Kto sme?
LeitnerLeitner Slovakia je členom skupiny LeitnerLeitner – jednej z vedúcich spoločností v oblasti daňového poradenstva a audítorských služieb v regióne strednej a južnej Európy so 60-ročnou históriou a viac ako 700 zamestnancami.
Vďaka zanietenosti a osobnému prístupu našich expertov úspešne budujeme značku LeitnerLeitner na Slovensku už 30 rokov. V našich moderných a ľahko dostupných priestoroch kúsok od historického centra Bratislavy pracuje viac ako 60-členný tím.
Ponúkame praktické riešenia v oblasti daní a daňového poradenstva, auditu, finančných, účtovných a mzdových služieb.
No nie sme len odborníci – sme predovšetkým ľudia, ktorým záleží na:
Vzdelávaní ďalších generácií – úzko spolupracujeme s Ekonomickou univerzitou v Bratislave, a stredoškolákom poskytujeme duálne vzdelávanie.
Ekológii a životnom prostredí – vysádzame stromčeky, uvedomelo triedime odpad a redukujeme množstvo plastu v našom kancelárskom svete.
Spoločenskej zodpovednosti – zbierame šatstvo pre organizácie pracujúce s ľuďmi bez domova, zúčastňujeme sa dobrovoľníckych projektov zameraných na zlepšenie života v našom meste, podporujeme darovanie „kvapky krvi“, podporujeme neziskové organizácie.
Motivujúcom pracovnom prostredí – lebo vieme, že spokojní a vzdelaní zamestnanci sú dôležitým základom pre rast a úspech spoločnosti.
Príď k nám zažiariť!
Ako prvé ťa čaká rozhovor s Martinou z HR a porozprávate sa o našich aj Tvojich očakávaniach i a aj veľa sa o nás dozvieš.
Následne si náš tím s Tebou sadne a podrobnejšie sa porozprávame o Tvojich skúsenostiach. Neváhaj sa nás pýtať, čo Ťa ešte o práci u nás zaujíma, aby sme zistili, či sa k sebe hodíme. Stretneš nás v tejto zostave:
Martina Obertová, Head of HR a Admin
Veronika Krejčí, Payroll Manager
alebo
Roman Ponc, Tax Advisor, Partner a Shareholder
Zaujali sme Ťa? Pošli svoje CV na:
Martina Obertová / HR | +421259101800 |
Máš nejaké otázky? Navštív našu webovú stránku na adrese https://www2.leitnerleitner.com/sk/sk
Zoznám sa s našou manažérkou Veronikou