Chceš byť súčasťou dynamického tímu a preniknúť do sveta daní?
Garantujeme zaujímavú prácu, ktorá Ťa nebude nudiť ani o 10 rokov. Tak nezaspi na vavrínoch!
Chceš skĺbiť viacero svojich skills? Ako asistent daňového poradcu potrebuješ byť napr. IT zručný a ovládať aspoň jeden cudzí jazyk. Samotné dane, ako aj orientovať sa v zákone Ťa už my naučíme. Tak sa pridaj k nám do tímu!
DO PRÁCE BUDEŠ CHODIŤ S RADOSŤOU
Na čo sa u nás môžeš tešiť?
- Príprava a overovanie daňových priznaní, finančné analýzy, práca s databázami
- Účasť na daňových previerkach
- Počul/a si o „DDčku“? Naučíme ťa, čo je Due Diligence.
- Nevieš, čo je benchmarking v transferpricingu?
- U nás zistíš, čo sa za týmito daniarskými pojmami skrýva a ako fungujú v praxi.
- U nás vždy budeš dobre orientovaný/á v aktuálnom dianí v oblasti daní a legislatívy. Tak u nás nikdy nezaspíš na vavrínoch. Môžeš sa tešiť aj na týždenný Tax Wednesday, meeting, kde si sumarizujeme všetky TOP Tax novinky.
- Niekto to volá „Stand Up“ a my zase Tax Breakfast! Každý pondelok sa náš tím stretne a zorganizujeme naše pracovné To Dos.
- Nezmýľ si túto prácu s prácou „osobného asistenta/ky“, budeš riadny člen nášho „TAX“ tímu!
- V LeitnerLeitner je nás spolu 64. Akurát na to, aby si poznal/a každého. Bližšie budeš spolupracovať vo svojom 17 člennom tíme „Tax“. Čas spolu trávime aj po práci, pozri sa ako sa nám darilo v Escape roome!
Očakávame od Teba
- Si zodpovedný/á?
- Čo začneš, aj v termíne dokončíš?
- Rád pracuješ v tíme?
- Chceš sa rozvíjať a tvoj kariérny rast Ti nie je ľahostajný?
- Preberáš iniciatívu a prídeš aj s vlastnými riešeniami alebo nápadmi?
Vzdelanie
- Na úvod Ti stačí aj dokončené stredoškolské vzdelanie .
- Na pozíciu hľadáme aj študenta/ku VŠ ekonomického alebo právneho zamerania.
- Do budúcna, vyžadujeme aj vysokoškolské vzdelanie I. stupňa a II. stupňa.
Jazykové znalosti
- Budeš potrebovať aspoň jeden cudzí jazyk: anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) a/alebo nemecký jazyk - stredne pokročilý (B2).
- Nemčina bude Tvojou veľkou výhodou!
IT Skills
- Balíček Microsoft Office Ti nie je cudzí?
- Filtre a základné funkcie Ti na úvod budú stačiť.
Očakávaj od nás
Podporu skúseného tímu: kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek v čom sa necítiš komfortne. Na obed alebo kávu s nami počítaj!
Office life: vzrušujúcu prácu v mladom dynamickom tíme v príjemnom pracovnom prostredí v modernej a klimatizovanej budove v samom srdci Bratislavy.
Možnosť rásť: vynikajúcu príležitosť na ďalší profesijný aj osobnostný rozvoj. Ponúkame príležitosť študovať jazyky, interné vzdelávanie, workshopy.
Buď súčasťou EKO officu: sme nielen sociálne zodpovední, ale aj voči životnému prostrediu. Budeš mať s nami veľa príležitostí byť dobrovoľníkom, v dobročinnosti nešetríme!
Kariérny rast: príležitosť vybudovať si medzinárodnú kariéru v našej spoločnosti. Zorientuješ sa v našom systéme KPI a budeš mať pravidelné hodnotiace pohovory, kde si s nami stanovíš svoje ciele, ktoré chceš u nás dosiahnuť. Tieto stretnutia sú zamerané hlavne na Tvoj rast u nás!
Odmeny: budeme Ťa odmeňovať za Tvoj výkon a zanietenie!
Flexibilný pracovný čas a možnosť HO
Cooltúru: teambuildingy, program šport & zdravie (Multisport karta, sick day, príspevky na zdravotnú starostlivosť, psychologické poradenstvo...)
Kto sme?
LeitnerLeitner Slovakia je členom skupiny LeitnerLeitner – jednej z vedúcich spoločností v oblasti daňového poradenstva a audítorských služieb v regióne strednej a južnej Európy so 60-ročnou históriou a viac ako 700 zamestnancami.
Vďaka zanietenosti a osobnému prístupu našich expertov úspešne budujeme značku LeitnerLeitner na Slovensku už 30 rokov. V našich moderných a ľahko dostupných priestoroch kúsok od historického centra Bratislavy pracuje viac ako 60-členný tím.
Ponúkame praktické riešenia v oblasti daní a daňového poradenstva, auditu, finančných, účtovných a mzdových služieb. No nie sme len odborníci – sme predovšetkým ľudia, ktorým záleží na:
Vzdelávaní ďalších generácií – úzko spolupracujeme s Ekonomickou univerzitou v Bratislave, a stredoškolákom poskytujeme duálne vzdelávanie.
Ekológii a životnom prostredí – vysádzame stromčeky, uvedomelo triedime odpad a redukujeme množstvo plastu v našom kancelárskom svete.
Spoločenskej zodpovednosti – zbierame šatstvo pre organizácie pracujúce s ľuďmi bez domova, zúčastňujeme sa dobrovoľníckych projektov zameraných na zlepšenie života v našom meste, podporujeme darovanie „kvapky krvi“, podporujeme neziskové organizácie.
Motivujúcom pracovnom prostredí – lebo vieme, že spokojní a vzdelaní zamestnanci sú dôležitým základom pre rast a úspech spoločnosti.
Príď k nám zažiariť!
Ako prvé Ťa čaká rozhovor s Martinou z HR a porozprávate sa o našich aj Tvojich očakávaniach a aj veľa sa o nás dozvieš.
Následne si náš tím s Tebou sadne a podrobnejšie sa porozprávame o Tvojich skúsenostiach. Neváhaj sa nás pýtať, čo ťa ešte o práci u nás zaujíma, aby sme zistili, či sa k sebe hodíme. Stretneš nás v tejto zostave:
Martina Obertová, Head of HR a Admin
Martin Jakubec, Tax Advisor a Director
alebo
Miroslava Vojteková, Tax Advisor a Director
Zaujali sme Ťa? Pošli svoje CV na:
Martina Obertová / HR | +421259101800 |
Máš nejaké otázky? Navštív našu webovú stránku na adrese https://www2.leitnerleitner.com/sk/sk
Zoznám sa s našou directorkou Mirkou