Chceš vedieť ako funguje biznis?
Pridaj sa k Peťovi do tímu a získaš parádnych kolegov! Nevieš, kto je Peťo? Náš mladý director na audite, ktorý hľadá k sebe asistentov a asistentky auditora! Na našom oddelení nebudeš mať guláš vo financiách!
DO PRÁCE BUDEŠ CHODIŤ S RADOSŤOU
Na čo sa u nás môžeš tešiť?
- Jednou z náplní Tvojej práce bude aj finančná analýza.
- Budeš súčasťou kompaktného tímu Audit, je to skvelá partia. Nikdy si nenechajú ujsť spoločný obed či kávu, je to tím ako sa patrí.
- Čo je najlepšie, budeš mať skvelého šéfa! Peter je tu s nami už 15 rokov. Svoj WEFORYOU príbeh Ti určite rád porozpráva.
- U nás nezažiješ len jednotvárny audit, ale aj Due Diligence a finančné poradenstvo.
- Zo všetkým sa vždy môžeš obrátiť na svojich kolegov, radi Ti poradia a zaškolia Ťa.
- Ak máš rád/a spoznávanie nových miest a business meetingy s klientami, tak si možno u nás prídeš na svoje. počas pracovných ciest ku klientom.
- Určite Ťa u nás neminie aj príprava audítorskej doku-mentácie, písanie záverov z previerok, príprava výročných správ a účtovnej závierky.
- Nezmýľ si túto prácu s prácou „osobného asistenta/ky“, budeš riadny člen nášho „AUDIT“ tímuasistent audítora zapísaný v SKAU!
- V LeitnerLeitner je nás spolu 64. Akurát na to, aby si poznal/a každého. Bližšie budeš spolupracovať vo svojom 7 člennom tíme „AUDIT“. Nikdy si spolu nenecháme ujsť spoločnú kávu či obed!
Očakávame od Teba
Ak si odpovieš „áno“ na tieto otázky, si vhodný kandidát:
- Si zodpovední/á
-
Čo začneš, aj v termíne dokončíš?
-
Rád pracuješ v tíme?
-
Chceš sa rozvíjať a tvoj kariérny rast Ti nie je ľahostajný?
-
Preberáš iniciatívu a prídeš aj s vlastnými riešeniami alebo nápadmi?
Vzdelanie
- Na úvod Ti stačí aj ukončené stredoškolské vzdelanie .
- Na pozíciu hľadáme aj študenta/ku VŠ ekonomického alebo právneho zamerania.
- Do budúcna, vyžadujeme aj vysokoškolské vzdelanie I. stupňa a II. stupňa.
Jazykové znalosti
- Budeš potrebovať aspoň jeden cudzí jazyk: anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) a/alebo nemecký jazyk - stredne pokročilý (B2).
- Nemčina bude Tvojou veľkou výhodou!
IT Skills
- Balíček Microsoft Office Ti nie je cudzí.
Očakávaj od nás
Podporu skúseného tímu: kolegov, ktorí ťa radi naučia čokoľvek v čom sa necítiš komfortne. Na obed alebo kávu s nami počítaj!
Office life: vzrušujúcu prácu v mladom dynamickom tíme v príjemnom pracovnom prostredí v modernej a klimatizovanej budove v samom srdci Bratislavy.
Možnosť rásť: vynikajúcu príležitosť na ďalší profesijný aj osobnostný rozvoj. Ponúkame príležitosť študovať jazyky, interné vzdelávanie, workshopy.
Buď súčasťou EKO officu: sme nielen sociálne zodpovední, ale aj voči životnému prostrediu. Budeš mať s nami veľa príležitostí byť dobrovoľníkom, v dobročinnosti nešetríme!
Kariérny rast: príležitosť vybudovať si medzinárodnú kariéru v našej spoločnosti. Zorientuješ sa v našom systéme KPI a budeš mať pravidelné hodnotiace pohovory, kde si s nami stanovíš svoje ciele, ktoré chceš u nás dosiahnuť. Tieto stretnutia sú zamerané hlavne na Tvoj rast u nás!
Odmeny: budeme Ťa odmeňovať za Tvoj výkon a zanietenie!
Flexibilný pracovný čas a možnosť HO
Cooltúru: teambuildingy, program šport & zdravie (Multisport karta, sick day, príspevky na zdravotnú starostlivosť, psychologické poradenstvo...)
Kto sme?
LeitnerLeitner Slovakia je členom skupiny LeitnerLeitner – jednej z vedúcich spoločností v oblasti daňového poradenstva a audítorských služieb v regióne strednej a južnej Európy so 60-ročnou históriou a viac ako 700 zamestnancami.
Vďaka zanietenosti a osobnému prístupu našich expertov úspešne budujeme značku LeitnerLeitner na Slovensku už 30 rokov. V našich moderných a ľahko dostupných priestoroch kúsok od historického centra Bratislavy pracuje viac ako 60-členný tím.
Ponúkame praktické riešenia v oblasti daní a daňového poradenstva, auditu, finančných, účtovných a mzdových služieb. No nie sme len odborníci – sme predovšetkým ľudia, ktorým záleží na:
Vzdelávaní ďalších generácií – úzko spolupracujeme s Ekonomickou univerzitou v Bratislave, a stredoškolákom poskytujeme duálne vzdelávanie.
Ekológii a životnom prostredí – vysádzame stromčeky, uvedomelo triedime odpad a redukujeme množstvo plastu v našom kancelárskom svete.
Spoločenskej zodpovednosti – zbierame šatstvo pre organizácie pracujúce s ľuďmi bez domova, zúčastňujeme sa dobrovoľníckych projektov zameraných na zlepšenie života v našom meste, podporujeme darovanie „kvapky krvi“, podporujeme neziskové organizácie.
Motivujúcom pracovnom prostredí – lebo vieme, že spokojní a vzdelaní zamestnanci sú dôležitým základom pre rast a úspech spoločnosti.
Príď k nám zažiariť!
Ako prvé Ťa čaká rozhovor s Martinou z HR a porozprávate sa o našich aj Tvojich očakávaniach a aj veľa sa o nás dozvieš.
Následne si náš tím s Tebou sadne a podrobnejšie sa porozprávame o Tvojich skúsenostiach. Neváhaj sa nás pýtať, čo ťa ešte o práci u nás zaujíma, aby sme zistili, či sa k sebe hodíme. Stretneš nás v tejto zostave:
Martina Obertová, Head of HR a Admin
Peter Szabó, Audítor a Director
Zaujali sme Ťa? Pošli svoje CV na:
Martina Obertová / HR | +421259101800 |
Máš nejaké otázky? Navštív našu webovú stránku na adrese https://www2.leitnerleitner.com/sk/sk
Zoznám sa s našim directorom Peťom